.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احمدی لاشکی: سخنان رهبری فصل‌الخطاب است

 نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس با بیان این‌که دامن ‌زدن به اختلافات بی‌احترامی به نظام است، گفت: سخنان رهبری فصل‌الخطاب است.

به گزارش شمال نیوز ، نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس در گفت‌وگو با فارس در پی اختلافات ایجاد شده در میان برخی مسئولان اظهار داشت: دامن ‌زدن به اختلافات بی‌احترامی به نظام است.

قاسم احمدی‌لاشکی تصریح کرد: مسئولان باید از هر چه که مردم را از هم دور می‌کند و در جامعه ایجاد اختلاف می‌کند فاصله بگیرند.

وی افزود: در تمامی برنامه‌های مسئولان باید روح وحدت وجود داشته باشد و در هر مقام و منصبی که هستند فرقی نمی‌کند باید از اختلاف‌افکنی در جامعه دوری کنند.

عضو کمیسیون و آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در رابطه با این‌که مسئولان باید از امروز تا روز انتخابات از ایجاد شکاف و اختلافات پرهیز کنند، تصریح کرد: دامن ‌زدن به اختلافات به منزله خیانت به مردم است.

وی علت اصلی وجود اختلافات در بین برخی مسئولان را کمرنگ شدن ایمان و قرار گرفتن آنان در محور کسب قدرت دانست و عنوان کرد: مسئولان نظام باید درصدد رفع مشکلات مردم زیر چتر رهبری برآیند و مردم را مورد اصل کارها قرار دهند و از بداخلاقی‌های سیاسی دوری کنند.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس در پایان افزود: مسئولان به جای صرف انرژی خود در مخالفت با یکدیگر به رفع مشکلات امروز مردم مانند تورم، بیکاری و تحریم بپردازند و از کارهایی که هیچ نتیجه‌ای برای مردم ندارد، دوری کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 بهمن 1391
اگر فصل الخطاب بود شما چرا اون روز در حمایت از رئیس جمهور داشتی یقه جر میدادی . من خودم ساکن امل هستم ولی حیفم میاد که مردم نوشهر جای محسنی کیو فرستادن مجلس....
احمد 29 بهمن 1391
آقای احمدی لاشکی لطفا از آب گل آلود ماهی نگیر .سخنان رهبری همیشه فصل الخطاب است و همه مسئولین باید به آن عمل کنند.پس چرا شما به سخنان رهبری گوش نمی کنید وتفرقه اندازی می کنید می خواهید مازندران یکپارچه را تکه تکه کنید.
نا شناس 28 بهمن 1391
قابل توجه نظر دوم این شماید که دارید ازآب گل آلود ماهی می گیرید تقسیم استان چه ربطی به موضوع بالا دارد؟
mohsen 29 بهمن 1391
پس چرا در صف روبوسی لاریجانی بودی!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.163 seconds.